Poniedziałek, 2024-04-29
Imieniny: Hugona, Piotra
Poniedziałek, 2024-04-29
Imieniny: Hugona, Piotra
HARMONOGRAM WYCIECZEK NA ROK SZKOLNY 2023/2024
L. p. |
KLASA |
TRASA |
CELE |
TERMIN |
ODPOWIEDZIALNI |
1. |
II a III a |
Opole – Teatr Lalki i Aktora Spektakl pt. „ Brzechwatorium”. |
Rozbudzanie zainteresowań kulturą i sztuką. Wyzwalanie pozytywnych uczuć podczas odbioru sztuki teatralnej. Integracja zespołów klasowych. |
26 IX 2023 r. |
I. Wróblewska, B. Adamczyk |
2. |
I a |
Opole – Teatr Lalki i Aktora |
Udział w kulturze. Integracja klasy. Wdrażanie do odbioru żywego słowa. |
IX - XI |
D. Raducka |
3. |
IV a V b |
Opole – Teatr Lalki i Aktora Spektakl pt. „Niekończąca się opowieść”. |
Podniesienie kompetencji kulturowych w zakresie odbioru sztuki i zachowania w teatrze. Umożliwienie kontaktu ze sztuką. Uwrażliwienie na piękno. Krzewienie kultury i estetyki żywego słowa. Integracja klas i zespołów klasowych |
25 X 2023 r. |
B. Wąsiak, J. Cygler |
4.
|
V a VI a |
Opole – Teatr Lalki i Aktora Spektakl pt. „Niekończąca się opowieść”. |
Udział w kulturze. Wdrażanie do odbioru żywego słowa. Integracja zespołów klasowych |
X 2023 r. |
I. Robak, S Kowalik |
5.
|
VII a VIII a |
Wrocław – Ogród Japoński, Panorama Racławicka |
Poznanie atrakcji przyrodniczych Wrocławia. Kontakt ze sztuką. Profilaktyka zdrowotna, aktywny wypoczynek. Integracja klasy. |
X 2023 r. |
D. Paruzel, G. Maćków. |
6. |
IV a V b |
Kłodzko - basen |
Wdrażanie do aktywnego spędzania wolnego czasu . Doskonalenie umiejętności pływackich. Zapobieganie wadom postawy poprzez ćwiczenia w wodzie. Wdrażanie do kulturalnego zachowania się w miejscach publicznych. Integracja klasy i zespołów klasowych. |
XI / XII 2023 r. |
J. Cygler, B. Wąsiak |
7. |
VI a V a,b |
Nysa – MDK teatr „Mity” |
Kształtowanie zainteresowań lekturą szkolną. Integracja grupy. |
30 I 2024 r. |
I. Wróblewska, J. Cygler, I. Robak |
8. |
VII a VIII a |
Nysa – MDK teatr „Balladyna” |
Kształtowanie zainteresowań lekturą szkolną. Integracja grupy |
30 I 2024 r. |
I. Wróblwewska. G. Maćków, D. Paruzel |
9. |
IV a V b |
Wrocław - basen |
Wdrażanie dzieci do aktywnych form wypoczynku. Doskonalenie umiejętności pływackich. Zapobieganie wadom postawy poprzez ćwiczenia w wodzie. Integracja klasy i zespołów klasowych. |
III 2024 r. |
J. Cygler, B. Wąsiak |
10. |
I a |
Czermna – Szlakiem Ginących Zawodów |
Poznanie zawodów, szacunek do pracy. Aktywne spędzanie czasu. Integracja klasy. |
V / VI 2024 r. |
D. Raducka |
11. |
IV a V b |
Szczeliniec – Góry Stołowe |
Wdrażanie do aktywnego wypoczynku. Rozwijanie zainteresowań wędrówką górską. Kształtowanie wytrzymałości. Integracja grupy. |
V 2024 r. |
B. Wąsiak, J. Cygler |
12. |
II - IV |
Zielona Szkoła |
Poznanie krajobrazu nadmorskiego. Poznanie zabytków nadmorskich. Wdrażanie do poszanowania zawodów związanych z morzem. |
V / VI 2024 r. |
I Wróblewska, A. Pawełczyk |
13. |
V - VIII |
Zielona szkoła – Cesenatico Włochy |
Poznanie krajobrazu nadmorskiego. Poznanie kultury i sztuki innego państwa. Wyrabianie trwałych zainteresowań i nawyków ćwiczeń, zabaw i gier ruchowych na wolnym powietrzu. |
V / VI 2024 r. |
I. Robak, G. Maćków |
14
15. |
II
V a V b |
Nysa – MDK teatr „Legendy polskie” Nysa – MDK teatr „Chłopcy z Placu Broni” |
Wdrażanie do odbioru żywego słowa. Integracja klasy. Kształtowanie zainteresowań lekturą szkolną. Integracja grupy |
12 VI 2024 r.
12 I 2024 r. |
I. Wróblewska
J. Cygler, S. Kowalik |